Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dumad | użytkownik

imię i nazwiskodumadzik adresWarsaw zarejestrowany19.09.2009 @16:40:40 ostatnio na stronie05.06.2016 @18:36:28

czysta amatorszczyzna z wielkimi marzeniami

if one day the speed kills me, do not cry because i was smiling.


https://www.facebook.com/kaemstudio

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty77 komentarze895 posty na forum68

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~glova    25.11.2010 @21:15:52
Jest wesoło. Dzięki za wyrozumiałość : )
~Dobranocka84    07.11.2010 @22:40:42
dziękuję za uwagę faktycznie krzywe - wcześniej nie widziałam Pozdrawiam
~Dottie    01.11.2010 @20:19:02
Bardzo dziękuję

Serdecznie pozdrawiam!!
_______
“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” - Don
~Snajper    24.10.2010 @18:45:25
nie ma za co..
_______
http://www.youtube.com/watch?v=RJaLoGik82Q

...Chodzi o jedność i godność człowieka,wolność to smak na który warto czekać !!! ...
-alekzandr    05.10.2010 @23:37:22
Co do filmiku o brutalnym traktowaniu zwierząt, który masz pod opisem.. Wiesz to jedno właściwie z moich ukrytych marzeń, by osobiście móc poznęcać się nad tymi k u t a s a m i w dokładnie takich samych warunkach w jakich oni znęcają się nad zwierzętami. Tak go czy ją włożyć do takiego metalowego w prętach rombu i zrzucić z przyczepy...
-alekzandr    05.10.2010 @23:19:24
heh, dzięki.. to stosunkowo stare foto, ale darzę je sentymentem jak większość swoich fotek.. miałem wtedy zwykłą cyfrówkę a zdjęcie zrobiłem niedaleko lotniska Schiphol w Amsterdamie
~silvestr14    03.10.2010 @17:20:34
poobserwuję
_______
krok po kroku do swojego celu
~Dottie    30.09.2010 @00:22:10
Bardzo dziękuję
Hahaha- racja...tytuł jest dwuznaczny;/ :P
_______
“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” - Don
~2iom    20.09.2010 @19:27:53
Fakt, na tej pokrywie zmieściłoby się kiełbasek dla całego autobusu :-D
_______
Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion you are already dead.

Nadzieję dał mi Bóg, matka miłość, ojciec siłę
~kordia    17.09.2010 @23:39:36
dlaczego co dzien ?
Lubisz kompiele błotne ??
~kordia    13.09.2010 @21:38:15
to sie czuje
Lubisz lezec w blotku taka natura z ciebie wyplywa :P
ostatnio edytowane: 2010-09-13 21:40:50
~kordia    13.09.2010 @12:29:19
Ty kochasz dzikie zwierzęta :P
~kordia    12.09.2010 @11:38:03
Kazda kobieta uwielbia kwiatki
są tak śliczne ze chcialoby sie je zjeść :P
Nie, kwiatków juz raczej nie bedzie.
~xDreamy    12.09.2010 @09:32:47
no zbieram, zbieram. i na portretówkę i na macro. ale na razie musi mi wystarczyć to, co mam
~kordia    10.09.2010 @17:33:58
hehe pewnie Ci tam wiązanke puszczała, za to ze ja tam maltretowałeś :P
~Dottie    09.09.2010 @21:53:38
Bardzo dziękuję za komentarze.
Ciekawa galeria
Pozdrawiam
_______
“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” - Don
~kordia    09.09.2010 @19:26:55
A kto powiedział, żetrenuje picie Trenuje długo wytrzymać
A upić Cie moge jeżeli sobie życzysz
~kordia    09.09.2010 @19:15:34
Pozno chodze spać bo trenuje juz, przed Ta twoja parapetówą
~konkretny    09.09.2010 @17:51:10
http://a.imageshack.us/img444/4964/mg6643.jpg trochę się towaru przewinęło przez oczy i obiektyw
_______
pozdrawiam
~Anamcharka    09.09.2010 @17:15:02
no kurcze. doszłam do tego własnie po minucie ale dzieki
_______
ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię boczek.
~konkretny    09.09.2010 @16:47:44
kilka po czym wybrałem odpowiednią perspektywę
_______
pozdrawiam
~zabawbetonie    09.09.2010 @14:41:35
..o ja złodziejka kredek (:
~kordia    08.09.2010 @19:49:12
Na dworzu mam sady owocowe
~kordia    08.09.2010 @19:02:23
wieczna plaża
~kordia    08.09.2010 @18:51:32
no to w sumie zalezy jaki odcien nie ?
ja mam turkusik i piaszczysta plaża :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt